Wednesday, May 19, 2010

Genap Setahun..

Semalam...18 Mei 2010..Genap setahun aku dekat JKR ni..Banyak yang aku belajar..Dari bidang teknikal sampai la ke bidang tak teknikal sampai la ke bidang perlancongan antarabangsa.. :p

Banyak kenangan dekat sini selama setahun ni..Cuti pun berjaya aku habiskan..Yippiee!!\0/

Ada lagi setahun untuk aku tempuh..Pahit,manis..Aku akan memaksa diri untuk tempuh.. Kadang-kadang memang tak sabar nak tunggu bulan 5 tahun depan..Tapi kadang-kadang sayang untuk bulan 5 tu tiba..

Kita akan menghargai sesuatu bila benda tu hilangkan?Aku akan berusaha menghargai sesuatu yang aku telah ada..

Andai aku berjaya dapat tetap atau disambung..Itu memang rezeki yang sudah tertulis..Andai Masa aku telah ditetapkan..Aku redha dengan hikmah yang Allah janjikan..


Nota Kaki: Sentiasa doakan yang terbaik untuk diri..

4 comments:

  1. yerr...semalam (18/5/2010)juge merupekan genap 3 bulan pak long penglipur laramu pergi menghadap ILAHI...hargai jugelah sesuatu semasa masih ada..dan semoga doa paklong yg lalu agar dirimu mendapat tempat yg tetap di situ menjadi kenyataan...kerna hanya ALLAH sahaja Yang Maha Mengetahui nasib hamba2Nya...wallahualam..

    ReplyDelete
  2. adik ckp kat mak semalam pak long genap 3 bulan..Mak cakap,patut la mak mimpi Pak Long semalam. pak Long pakai baju smart..Mak tanye Pak Long sihat ke..Pak Long cakap, sehatt..^_^ semua org mimpi Pak Long mesti Pak Long tengah smart2.. Ada kebaikan Pak Long yang kita tak tau nih masa dia hidup dulu..Allah redha apa yang dia buat..Pak Longkan cikgu..^_^ Allah je yang tau rahsia hambanya..Wallahualam..Kita hadiahkan lagi Al-Fatihah banyak2 untuk pak Long yang selalu kite rindu tu.. ^_^

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Guru abah/paklong...
    Pengorbanan seorang guru tiada noktahnya....

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails