Monday, April 5, 2010

Keras Hati Mati (Padan Muka)

Aku sangat marah.. Kalau aku marah, aku suka diam.. Aku suka pendam dan pendam.. Dan last sekali mungkin menangis atau meletup sambil baling barang-barang ke dinding... (Huisshh..sangat psyco) Ok..Aku tipu je..Cuba menggempakkan intro..

Ada tak cara untuk melembutkan hati? Aku sangat keras hati.. Kalau orang buat aku marah, aku akan diam dan boleh tak bertegur sapa..Sampai hati aku lembut sendiri..Tapi masanya memang lama..

Aku sangat rindukan dia... Dia dah buat aku sangat sakit hati.. Rasa tak mampu untuk aku maafkan dia.. Berkali-kali dia memberikan kata maaf.. Tapi hati aku masih sakit.. Perlu masa untuk pulih.. Perlu masa untuk melembutkan hati...

Aku bagai kuat untuk dia tiada dalam hidup aku..Tapi sebenarnya tidak...
Mata aku asyik memandang telefon mengharapkan bunyi mesej atau deringan telefon dari dia..
Hati aku sentiasa mengharapkan perhatian dari dia...
Hati aku sentiasa menanti dia...


Alhamdulillah... Lembutnya hati dia untuk setia memohon penjelasan dari aku.. Aku tahu, sabar itu ada hadnya.. Tapi aku mohon.. Bersabar lah untuk aku.. Moga suatu hari nanti, termakbul doa ku: Aku Hanya Untuk Kamu...




nota kaki: Kesian kekasih gelap dapat kekasih terang yang hampeh..huhu... Sila banyak bersabar!!

2 comments:

  1. kembar kata...
    "jangan diikutkan sangat keras hatimu itu, nanti merana diri...rugi"
    fikir-fikirkanlah ...istighfar byk2

    ReplyDelete
  2. yee..saye selalu beristighfar..tu tu yang masih bersame lagi tu..cewahh..:p

    tak nak menyesal di kemudian hari..taknaaaakkkk!!

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails