Saturday, February 6, 2010

Info: Cara mengedit gambar menjadi saiz lebih besar


Kat atas ni adalah saiz gambar yang paling besar boleh diupload mengikut normal uploading dalam blogspot nih ...Dan dibawah ni pulak gambar yang telah diedit untuk dibesarkan saiz gambarnya.Wah!!dah lama dah sebenarnya mencari-cari macamana cara nak besarkan gambar ni.Bila tiap kali usha-usha blog orang lain, gambarnya besar-besar n terang sikit nak tengok..Ok, dah tau teknik!hee..ilmu di pagi hari ni..^_^


Ok,untuk nak bagi kredit dekat blogger yang bagi aku ilmu ni..Aku takkan ajar cara mengeditnya dekat sini. Tapi, korang boleh klik kat sini(littlemishkah) . Dan selamat berkongsi ilmu yang lain.Banyak info lain yang blogger ni kongsikan..^_^


Dan last sekali..Tengok video bawah ni..Mentality perkahwinan zaman sekarang... Asyik duit aje..Bukan untuk yang sehidup semati tapi untuk persandingan yang sehari...

5 comments:

  1. Wah Nas, berjaya la. Terima kasih2.... Baru la clear. Hehehehe

    ReplyDelete
  2. erm...aku tak nampak pon bezanye~

    ReplyDelete
  3. oke. aku dah faham apa maksud pembesaran korang ni...

    yang tu bukan leh besarkan macam biasa buat kat powaerpoint ke?

    ReplyDelete
  4. ekk??boleh ke?tapi aku rase gambar2 nye akan pecah la kalau ko besar2 kan mcmtu je kat power pt..emm...no komen..haha!

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails