Thursday, January 28, 2010

Pindah bilik...

Huhu..kena pindah bilik...Dah 9 bulan duduk bilik ni..Dah rasa selesa sangat.. Tapi kena berkorban. Nak bagi bilik kat bos besar department lain.huhu..Bilik baru aku ni lagi dekat dengan bos aku.Alaaa..takleh nak byorok-nyorok dah.Selalunya, ala-ala nak nyorok, boleh je tibe-tibe ting!! menghilangkan diri sehingga tak dapat dikesan sebab bilik aku paling hujung..=p

Bye bye bilik..T_T Dah la jauh dari bilik Ila..Sebelum ni kitorang panggil, jerit-jerit je.Takyah nak interkom.Sekarang ni kene interkom..=( Adakah aku akan menjadi skema?huhu..Cuma yang bestnya, bilik baru ni ada banyak sikit perabot dari bilik aku sekarang..Leh la aku sumbat-sumbat barang-barang aku yang banyak nih..Yippie!!\0/

Nak sambung mengemas balik la..Dah la ada masa dua hari je untuk pindah randah..Walaupun dekat je..Tapi kalau hati malas nak pindah, jadi lambat jugak pergerakan ni...=(


Bilik lama yang dah nak dekat kosong dah...

Banyakkan almari bilik ni..=p





nota kaki: Dah berpuluh kali berenti mengemas ni..Boleh pulak tulis blog jap..hee.. ^_^


2 comments:

  1. huhu...nas....gambo bilik lama akak ek....nasib baik sempat kemas gak dlm sibuk2...

    akak masih rasa 'miss' kat bilik lama tu sebab bilik baru yang sekarang akak jarang duduk...hehe...

    ni pun baru balik malam tadi dari ulu tembeling...esok malam gerak ke kota bharu plak...jumpa bilik baru semula khamis depan...huhu...

    takpe2...sila tunjukkan kredibiliti anda....dan pastikan dok lama2 sikit kat bilik tu...jgn mcm akak yg sokojap je...hehe...

    ReplyDelete
  2. gler bosau bilik kau dik..cubicle aku yg comel ni pun aku dah rase amat besar ye.
    tp yg bestnye..ianya paling hujung sekali tepi tingkap tp ade dinding cubicle plak..pahapo

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails