Tuesday, January 5, 2010

Percutian Keluarga

Kisah dua minggu lepas.....Baru nak update...

Wahh!!!Dah lama nya tak bercuti beramai-ramai dengan famili..Alhamdulillah..Satu aktibiti tiba-tiba diadakan oleh cousin aku..5 famili pergi...Terpaksa tak pergi kenduri kahwin dua orang kawan aku 26hb Dis..Padahal, siap dah prepare baju kurung dah untuk nak pergi kenduri kahwin Kak Ija dengan Jue..Selamat Pengantin Baru ye..Semoga bahagia ke akhir hayat..^_^ v

Balik-balik je ofis hari khamis, terus bertolak ke Teluk Kemang...N jumpa sedara mara yang lain dekat sana..Wahhh!!happening gile..Malam buat bbq, sebagai aku tukang idupkan api..(-_-") Tukang kipas baru cousin lelaki aku yang amek alih...Lepas tu,Makan..Makan..Makan.... Esok g main pensel...malam tu pergi Umbai makan lagi..esok nya pergi main pensel lagi..Begitulah aktiviti kami..
Nak tau tak?ada satu kedai bundle kat Teluk Kemang tu..First time aku g kedai bundle..Saje tengok-tengok ada pulak yang berkenan. Aku terus amek 5 helai baju!!haha!!Sebab...series, cantik2 lagi..Jahitan pun ok je..N branded!..Rembat je la...Kalau rasa tak ok, buat la kain buruk..Sebab sehelai rm5 je!!hehe

Ok...Jom tengok gambar....Malas nak taip...Tapi aktiviti sangat best! Sebelom ni asyik nak boikot je PD sebab macam tak best..sekarang nak pergi lagi..hehe





adik beradik yang saling tak menyayangi antara satu sama lain..

loving couple 4 eva...
jom naik pensel!!kate kakak sedare aku...hehe..
ketam ke..kuaci??

nota kaki: sebenarnya banyak lagi gambar..malas gile nak upload..baru balik kem.. jap lagi ade miting dengan pengarah pulak.. siap sedia untuk dimarah.... (-_-")

1 comment:

  1. adik beradik yg tak menyayangi??
    sieeeee ke awok dik..tak dek org syg ke awok.. ;((

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails