Tuesday, December 22, 2009

Nakama ke Bukit Broga!!

Alhamdulillah..Aktiviti terakhir Nakama untuk tahun 2009 berjaya dilakukan dengan sukses..\0/Kami ke Bukit Broga!!! \0/ Terima kasih kepada Ila, opismate aku sebab bagi idea yang sangat best ni.. ^_^

Bertempat di Rinching,Exit 1201A kalau lalu Lekas Highway.Kitorang dah keluar rumah dari pukul 615pagi..Tapi aku lewat pukul 645 pagi baru sampai kat Petronas Ampang..haha! Kitorang berempat kumpul dekat situ dulu..N teruskan perjalan.

Sampai dekat kaki Bukit Broga pukul 730 pagi.Berbekalkan nasi lemak 4 bungkus, air mineral botol besar, roti pelbagai jenis..Kami mula mendaki...

Wahh!!!Aku 3 kali pancit!!!!Si Sanji dengan Kapten tak nak rehat langsung!! Diorang nak rehat betul-betul dekat puncak bukit tu..Nak mampos???Aku wat tak tau..Aku berenti gak..Oleh sebab semangat nakama yang kuat..Diorang layan je aku..hee..^_^

Masa kitorang mendaki tu, kumpulan-kumpulan orang berbangsa cina dah nak turun dah..Pukul berapa la diorang naik agaknye..Tapi diorang best..Sambil turun tu bagi semangat kat kitorang cakap "Boleh!Lagi sikit je!".."Jiayou!!"...Wahh!!Sangat bersemangat aku nak teruskan..\0/

*****Gambar Perjalanan******


*****Gambar Konon Comel****



******Gambar Pemandangan Atas Bukit Broga******




*****Gambar Nakama*****

nota kaki: sangat best!korang kena cuba!!

3 comments:

  1. paling suka gambar last~

    akhirnya kita berjaya!!!!

    yay!

    tahniah gak buat korang yang gigeh!

    ReplyDelete
  2. mugiwara, u should suka gambar yang last tuh, sebabbbbb....

    Naz nampak sangat kurus ok! illusion ker naz? keh keh keh

    ReplyDelete
  3. kapten
    kite akan pegi lagi!!

    mama glemmer
    itu la yang nyate!gemok tu yang fantasi...haha!

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails