Sunday, December 6, 2009

Kahwin n Sungai

Hari Ahad..Aku balik Temerloh..bukan untuk balik kampung..Tapi untuk pergi kenduri kahwin senior aku masa dekat Uitm dulu..Bukan senior Civil pun.Tapi Mekanikal.. Rapat jugak la dengan Fatah ni..Tiap kali raye,dia mesti datang beraya rumah nenek aku.. Untuk mengeratkan silaturrahim..hehe..

So,bila dia kahwin ni,aku agak excited gak la nak pergi dan memang kena pergi.Sebab dah 5 tahun berkawan dgn dia..kalau tak pergi,mau kene pancung aku nih..Aku g berdua dgn Matun yang merupakan bekas ehem ehem dia..haha!




Balik dari kenduri, singgah rumah nenek aku jap..Kena singgah untuk peluk cium dan balik ke KL balik..On the way balik..singgah Hutan Lipur Lentang untuk merilekkan badan sambil makan aiskrem..hehe..


nota kaki: Selamat Pengantin Baru Fatah..Bulan 5 ni Matun pulak.. ^_^

3 comments:

  1. oittt..tu fatah kerrr??
    gler lainnnnnnnnnnnnn...(*_*)

    ReplyDelete
  2. tahniah fatah..

    org y ke2 berjaya menepati cerite lagu 'relaku pujuk'-spider...

    ReplyDelete
  3. cute3...
    tapi jgn pasan plak...

    lalalalalalalalala.....

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails