Monday, December 14, 2009

Kenapa hati Gumbira~

Assalamualaikum...

Untuk entri ni..aku nak bercerita pasal aktiviti aku dua hari terus...

11 December 2009, ada dinner dekat ofis aku..Aku diamanahkan untuk jadi ketua kumpulan persembahan untuk departmen aku.. Ada 6 department semuanya..Dalam masa 3 minggu,kitorang diberi masa untuk menghasilkan satu persembahan untuk malam tu..3 minggu bukan masa yang banyak untuk waktu hujung tahun macamni, sangat2 terhad masa yang boleh diambil oleh unit aku untuk buat latihan..

Lepas buat mesyuarat, kitorang setuju untuk buat dikir barat malam tu..dan tempoh latihan yang boleh diluluskan oleh bos cuma sepuluh jam dari 3 minggu tu...huhu..

Tapi, Alhamdulillah...Dengan staff2 yang sangat sporting n supportive, kerja aku sebagai ketua kumpulan jadi sangat mudah..^_^ Dari KPP,PP,TA,Technician,PRA,Pemandu,Tukang..Semua pun masuk..Wakil-wakil dari 6 kem..Bergabung jadi satu kumpulan ^_^

Yang menariknya, semua lelaki jadi 'awok-awok' dan pemuzik-pemuziknya perempuan..Aku main Canang..Yang menentukan tempo untuk muzik ni..^_^

Akhirnya, department aku menang Persembahan Kumpulan Terbaik \0/
.
.
.
.
Gambar-gambar sekitar Persiapan Dikir Barat

Cikgu Dikir Barat ^_^.
.
.
.

Esoknya, hari Sabtu 12 December...3 orang kawan aku buat majlis kahwin..Perjalanan aku untuk haritu..Ampang Indah,Bangi, lepas tu Shah Alam.Selamat Pengantin Baru ye kawan2..^_^


Ni kawan aku dekat Ampag Indah,Fazleen..Kawan masa Sekolah Men. Kosas

Ini pulak dekat Bangi, Azfar.Kawan aku masa dekat Teknik Cheras n Uitm..

Ini pulak dekat Shah Alam...Mawar Kawan aku dekat teknik Cheras jugak..
Tak dapat gambar depan la..hee..Sori Mawar (-_-")



nota kaki: sangat puas hati...

6 comments:

  1. walau akak tak join dikir barat...sebab sibuk sangat dengan macam2 benda (haha...demam pun banyak kali)..tapi akak join juga dinner supaya dapat tengok u all...

    tahniah...persembahan yang mantap....ada kesinambungan antara ahli kumpulan...

    ada gak kenangan last dgn korang...

    insyaAllah semoga jumpa lagi dan cipta kenangan lagi...

    *akak ter-miss satu lagi kem...huhu...

    ReplyDelete
  2. azfar!!!

    pergh~
    cun weh~

    muka dia menunjukkan dah layak jadi isteri orang...baguslah untuk dia.

    doakan dia bahagia kan?
    ^_-

    ReplyDelete
  3. awat pompuan2 kat tentera nampak tembon2....???? ( merujuk kepada pic bersama bapak mertua aku ) hahaha >>> ext 3220

    ReplyDelete
  4. k zam
    hee..tq2..=p staff tentera semua best ^_^

    kapten
    ye..doakan dia bahagia..ok..ko nak ckp muke aku tak layak jd istri org lg..ye ye..aku paham..(sambil terasa muke ayu manje cute2 berlari lari nak main batu seremban)

    3220
    hahahhahaa!!!hampeh ko!!

    ReplyDelete
  5. weh, azfar!!!!!!

    huhu..aku nak gi knduri mawar, tp aku nak gi hari ahad, tanpa mnyedari 12hb itu rupanya adalah hari sabtu! bengong!rugi!!!!!!! :(

    ReplyDelete
  6. cute3....
    tp jgn prasan plak....

    lalalalalala....

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails