Saturday, November 28, 2009

Kempunan

Benci Kapten~

Dia taktau ke Nakama semua mengidam nak makan Sup Kebahagiaan mak dia?Perlu ke buat di hari raya nih..Kan wujudnya kampung untuk Nakama berhari raya..Benci Kapten!!

Ok..Takpe..Untuk Raya Haji ni aku maafkan sebab mungkin byk daging korban yang mantap dan menggiurkan rasanya tak boleh ditangguh tangguh untuk masak Sup Kebahagiaan tu..

Tapi tolonglah...Raya Puasa tahun depan!Sila set kan masa yang semua Nakama available...


nota kaki: bergelimpangan baring sambil tunggu mak masak nasi ayam..\0/

2 comments:

  1. hahahaha~


    memang la biasanya kami buat tem raya~

    takpe2....lenkali ye...

    yg dtg pn naj ngan adik2 dia je. raya aritu pun dia takpat merasa.

    oke...oke...lenkali.

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails