Thursday, November 5, 2009

Bersyukur & Menghargai..

Alhamdulillah...Kehidupan aku semakin hari, menjadi semakin baik..
Pada aku, rasa selesa macamni lagi membuat kan aku risau..
Rasa selesa macamni buatkan aku malas untuk berdoa menadah tangan..
Malas untuk bangun sepertiga malam memohon sesuatu dari yang ESA..

Waktu begini aku mula bersyukur didatangkan rasa kecewa dan mengharap suatu masa dulu..
Allah sayangkan aku..Beri aku ujian untuk aku hampir dengn dia..

Aku cuba..Untuk menadah tangan di waktu selesa...Tapi diri telah cukup..Terasa puas..
Rasa tiada apa yang ingin diminta..Sedangkan kalau hendak dihitung kekurangan diri, diberi seribu tahun masa untuk berdoa pun belum cukup untuk mendapatkan syurga bagi mendapatkan keselesaan yang hakiki..

Alhamdulillah...Alhamdulillah..Jika hendak disenaraikan rasa syukur aku, terlalu banyak.. Alhamdulillah, Allah berikan aku segala yang terbaik di dunia ini..Alhamulillah..Allah berikan aku segala yang aku harapkan didunia ini..Alhamdulillah..Semoga aku sentiasa menjadi orang yang bersyukur..


p/s Dengan bersyukur, aku belajar menghargai segala disekeliling aku...Sebelum segala nya hilang...Hilang sebelum aku benar-benar menghargainya..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails