Friday, November 6, 2009

Aku Gagal Lagi Walau Selepas......

Yee...Makan adalah satu kemestian..Kalau tak makan kite akan saket....Tapi..Kalau makan secare berlebihan dan tanpa insaf...Kite akan.............................................................................

Makan KFC tanpa riak-riak menyesal kat muka..... Walaupun sebelum makan tu,pergi timbang...(-_-")

Ahha!Dengan KFC di tangan...Aku pergi menimbang berat...

61.8kg!!!!!Wuaarrgghh!!!Malunyeee!!! (tapi,asal lak cm kurang sikit nih?dua bulan lepas 64kg..HAruskah aku berbangga????) :'>
Tapi..!!!Berat still tak normal kalau ikut BMI!!!Kalau penimbang tu boleh jerit.. Dia akan jerit.. Anda Gemok!Sile turun!
Berat yang sepatutnya dengan tinggi aku..55kg (-_-")
Lagi sebulan setengah untuk berusaha ke 55kg!!!\0/


Ok bye!!Mak masak sotong...ok...ok.....Esok start diet!!!!

10 comments:

  1. aku 43kg...
    lagi 20kg untuk ideal~
    bg aku 10kg daging!

    daging ye...
    lemak2 tamau!

    ReplyDelete
  2. tengok!!
    kan aku dah cakap...
    juz kuakan ayat 'diet? ok, esok' dah dapat turunkan berat ko kan..

    im dem genies kan bo?

    (phewww..slamat..xyah aku turunkan berat badan aku)

    ReplyDelete
  3. aku dah turun 2kg hasil usaha gigih 2 mgu di gym!!hebat!!!

    dh 2 mggu teringin nk mkn kfc.. ;((

    ReplyDelete
  4. nas, sila turunkn berat badan anda...secepat mungkin...kempen jom jogging...

    ReplyDelete
  5. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
    maze pn sepatotnye berat 55kg..
    tp maze 58kg skrg..

    MAZE SUSAH NK KURUS LA....!!
    camne ni... along! sponsor Gym untuk maze!!!

    ReplyDelete
  6. la...bila plak masa makan kfc dalam pantry tu nas ambik gambar plg atas tu? akak pun konpius...cuma sedar sbb akak nampak paper yg akak tgh baca....

    nas...membaca sama makan pun salah satu punca berat badan naik...hehe...jom diet!

    nas dah pi jog pg ni?

    ReplyDelete
  7. kapten
    kapten..percaye lah ckp aku..ko kurang lemak..bukan daging..silelah amek 20kg dr aku..(mata kelip2)

    jub
    jub!!!aku dh daftar gym!!!\0/

    kakakku
    aku dah daftar gym..lalala~

    pen hitam
    aku sahut kempen ko tu..pg tadi aku dh joging!!\0/

    maze
    hakelehhhhh bau 2kg lebih dh kecoh..blah r wehhhhhh~(boikot maze!)

    k zam
    kak..nas baru blk joging..:'>

    ReplyDelete
  8. nas..semoga berjaya megurangkan bert badan...nas jom makan KFC lagi..huhuhuu(dengan muka nakal)

    ReplyDelete
  9. nonie..rase cm nak piza hat pulak..:'>

    ReplyDelete
  10. jom2 piza hat plak...

    ada org ajak dominoes plak ni...huhu...

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails