Friday, October 16, 2009

Majlis Hari Raya Ofis ^_^

Alhamdulillah...setel dah satu tanggungjawab aku... Aku jadi salah sorang ajk untuk Jamuan Raya JKRWPKL ni... Tiga tugas sekaligus aku kena handle untuk majlis ni iaitu Makanan, Plak dan Sijil untuk Penyampaian Anugerah yang akan berlangsung serentak masa jamuan raya ni, dan juge penyediaan Angpau untuk sesiapa yang berani untuk bersendaloka atas pentas bersama artis jemputan..Gile r..siap ade artis jemputan..haha!

Pada mulanya, majlis raya ni dirancang untuk dibuat secara besar-besaran macam tahun-tahun yang lalu..Iaitu kami akan jemput pelanggan, tetamu-tetamu dari luar dan jiran-jiran yang berhampiran.Tapi,dua tiga hari sebelum majlis berlangsung,dapat arahan untuk buat internal sahaja..huhu..Order makanan dah byk sangat ni..(-_-")

Makanan yang ada untuk hari tu adalah Nasi Beriani,Kambing Panggang, Sate, Lemang, Laksa, Roti Jala, Cendol, Aiskrim ..Ishhhh..Banyak lagi lah..Banyak gile lebih..huhu..Tapi alhamdulillah semua berjalan dengan lancar..

Anugerah ni dibuat untuk meraikan bahagian Tentera yang berjaya melaksanakan Pakej Rangsangan Ekonomi dengan jaya nye yang dibantu oleh bahagian mekanikal, elektrik, ukur bahan, dan kewangan...Yey!!dapat kumpul sijil n plak yang pertama dekat JKR! \0/

Okey..Jom tengok gambar..^_^


Suke tengok gambar nihh.. ^_^

Posing dulu sebelum Majlis mule..=p Cantik tak backdrop? Bahagian Arkitek yang buat...^_^ Yang hijau mcm bentuk ketupat yang nampak separuh tu pulak, angpau yang akan di cabut oleh orang yang berani bersendaloka atas pentas..

My Big Boss...Untuk unit Tentera..(Yang sorang lelaki tu) Ha..Nampak sikit sijil n plak kat belakang tu..

Props yang agak gempak..

Gerai yang belum dikerumun..

Adehh..Takde pulak gambar Plak..Sijil je ade..


Ini lah Pengarah JKRWPKL... ^_^

Gambar sijil lagii...(-_-")
Yang tiga ni Penolong Jurutera..Yang baju pink tu bekas TA aku dekat Kem Kinrara..Dah diganti dengan yang baju oren. Yang tudung putih tu TA dekat Kem Sungai Besi. We should have a good assistant to be a good bos..Alhamdulillah.. Allah bagi diorang dekat aku.. ^_^

Haaa...Ini lah artis jemputan nye...^_^

Ini AJK Induk

Ini dah campur AJK Kecil

Meja santapan sayeeeeee....

Meja aku lagik..

Ahha..Kan bos aku dah nyanyi...(-_-")

7 comments:

  1. mane satu en nik?

    (pandang kiri kanan..die xde dlm list blog ko kan..hehehe)

    ReplyDelete
  2. huh!!baju2 pilihan aku nstiase cantek..

    ReplyDelete
  3. menghabiskn duit rakyat je...huhuhu

    ReplyDelete
  4. hyde
    teka lah yang mane... =p

    hanim
    yeee..baju ni mmg cantek \0/

    en positif
    separuh hati kate, ni anjuran kelab sukan kitrg.kumpul dari yuran tiap2 bulan..separuh lagi hati kate, no komen..huhu (rase cam tau je ko ni sape..)

    pojie..
    mate kelip kelip malu..:')

    ReplyDelete
  5. weh makhlok...angpao aku mana??!!!! Hang seniri tapau ka!!!

    ReplyDelete
  6. Amiable brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails