Sunday, September 6, 2009

Tukar Layout Lagi...

Assalamulaikum...

Hello...hee...Tukar blog layout lagi buat kali yang ke3... Sebab layout yang sebelum ni,kalau line intenet tak berapa mantap, layoutnya akan keluar yang warna hitam tu..(-_-") Sebab itulah yang terjadi kalau aku bukak kat ofis...huduh dan susah untuk dibaca..huhu...

Harap2 yang ni ok lah yee...hehe

Ada banyak yang nak diceritakan ni..Tapi gambar2 belum diupload lagi dari dalam kamera..Ada masa yang banyak nanti,aku akan terus ceritakan..Tak sabar nak tunjuk gambar makanan yang sedap2..Yumm Yumm \0/

2 comments:

  1. baby ialah adek kesaygn nasrinaSeptember 10, 2009 at 1:12 PM

    lay out yg x cun lngsung..

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails