Saturday, September 19, 2009

Excited Beraya! \0/

Yey!! \0/

Bangun dari pukul 5 kemas barang2 utk bwk blk kampung...hee...

Banyak nye barang..Barang aku je nih...Tahun ni aku banyak bawak balik makanan untuk orang2 dekat kampung..Bawak balik kuih raya dah 5,Coklat yang bertimbun,sarang burung...

Ehh..Jap2...Banyak nye baju raya aku tahun ni!!!!!Ada 5!!!Biar betul!! (-_-")
Aleh aleh aku bukan keluar beraya pun!Nasrina..Sila TUMBUK diri sendiri!!!(inilah bahana kalau keluar berjalan masa sale..huhu)

Takpe takpe...Ramai kawan kawan aku nak kahwin hujung tahun ni..Baju baju ni gak aku akan pakai..Yesss... ^_^ (Korang!Sila kahwin cepat!Sebelum aku rasa menyesal beli baju2 nihh...)

Aktiviti apa aku nk buat dekat kampung nanti eh...Emmm...Adakah buat aktiviti bakar ayam,bakar ikan,bakar udang ,bakar sotong lagi???Emmm..Nanti aku akan postkan lepas raya nanti..\0/Jemput la datang beraya... ^_^

p/s ohh yee...Tak post lagi aktiviti berbuka puasa...Akan!Akan post...Tapi tak tau bila...Tunggu yeee... ^_^




Selamat Hari Raya kepada Semua..Keluarga,sahabat handai,silent reader(you know who you are)...Kalau ada terkasar bahasa,mintak maaf banyak2 sebab aku tau mulut aku ni memang cannot go..Kalau ada terngumpat,terkate,terambil barang tak pulang,terhutang,makan ramai-ramai pastu buat diam...Mintak maaf banyak2...Dari hujung rambut sampai hujung kaki...Salam Aidilfitri Semua... ^_^

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails