Tuesday, September 8, 2009

Coklat~

Aku jeles betul bila tgk Blog Coklat Aimi.. Terliur beb... (Opss..teradvertisekan blog Aimi pulak..hee) Tapi Aimi,ko n famili memang gile2nye kreatif! Salute salute.. d(^_^)b Aku tertarik betul dengan deko2 untuk coklat yang ada dalam blog ni..Kalau ikut kan hati..Memang nak beli...Tapi aku ada masalah..Aku tak suke coklat!!!!! T_T

Kenapa eh?Orang lain tergila-gilakan coklat...Aku?Bole la dikatakan dalam 3 bulan, sekali je aku rasa nak beli coklat cadbury yang dalamnya ade hazelnut.Tapi bila dah beli, paling banyak pun aku akan makan sebaris je coklat tu..Balance nya,kawan2 or famili aku yang akan habiskan... (-_-")

Aku tak bernafsu kat coklat!! T_T

Dulu....

Masa dekat Teknik,kalau aku dapat coklat dari 'rakan-rakan'... Perasaan aku>>>Yey!!! \0/
Laju aku tanggalkan kad kecik yang ada ucapan.. simpan dalam kotak..Pastu, coklat nya aku tawafkan ke satu kelas..^_^ Pembalut coklat dengan kad je aku simpan..Sumbat2 ke dalam kotak yang makin penuh... Cewaahhh budget glemer (-_-")...

Bila time ada kekasih hati pun, kalau aku dapat coklat.. Kawan2 aku yang akan hepi sebab diorang tau coklat tu untuk diorang, n pembalut untuk aku.. (-_-")

Tapi...teringin nak beli coklat yang dekat Blog Coklat Aimi!!!! Ha!!Aimi, tolong jual dengan harga murah kalau aku nak beli utk jadikan hantaran kahwin, bole?bole?hee *wink*
Tapi bila tarikh nya..?Ha..Itu yang aku tak tau..(Curi ayat dalam cite Los n Faun) =p


Salah satu deko yang menarik kalbu aku ni.. =p

p/s Ye..Aimi,aku memang selalu jadi silent reader ko (walaupun aku tau ko leh detect dlm nuffnang.hehe) Errr..Aku jugak orang yang selalu curik resipi-resipi dalam Blog ko hehe.. sharing is caring... =p

3 comments:

  1. Wahai Nas, time kasih la mempromote blog aku tuh. :P dan time kasih la di atas puji-pujian ko tuh. (jangan risau, nnt aku kasik discount!) btw, kalau ko tgk yang deco2 tuh, mmg aku yang mendecorate nya. tapi, tuh pun aku rasa cam tak PRO, kene pergi kelas and belajar betul2 baru hasil lagi menarik kot. tapi tunggu habis Master nnt baru ade mase nak g kelas mendecorate ni. Hahahahaha.... Tapi setakat ko nak jadikan hantaran, aku cuba lah perah idea kasik da BOOM nye... hahahahha...

    P/s: btw nas, aku tak kisah pon ko curik resipi2 aku tuh sebab aku mmg berniat nak share. sharing kan caring...

    P/p/s: aku tau ramai lagi silent reader, tapi cam aku cakap tadi, aku tak kisah... :P kalau semua orang jadi noisy reader nanti meriah sangat pulak blog aku. hahahahhaa

    ReplyDelete
  2. haha!panjang gilo komen ko..aku assume,berape patah perkataan ko nih,banyak tu lah diskaun yang aku akan dapat yeee... =p

    ReplyDelete
  3. anya! belikan ceklat utk maze gak!!!

    hantaran nnt, anya beli 2 packet!
    satu buat hantaran..satu bg maze!
    OK? SET!?

    thank u!

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails