Wednesday, August 19, 2009

Ramadhan~

Alhamdulillah~

Aku beransur sehat ^_^ Walaupun belum lagi mendapat kekuatan 100% tp aku semakin sehat..Alhamdulillah..^_^

Aku semakin risau bila kesihatan aku belum pulih sepenuhnya lebih2 lagi memikirkan 1 Ramadhan dah semakin hampir.Sayu rasa hati bila memikirkan aku tak dapat sama sama dengan semua orang untuk sambut 1Ramadhan sebab di uji Allah dengan kesakitan yang belum pulih ni..

Bila memikirkan faktor Ramadhan ni, otak aku jadi lagi tension..Lagi menambah nambahkan sakit aku..Dapat ke aku berpuasa macam orang lain..T_T

Tapi alhamdulillah menjelang dua hari lagi nak 1 Ramadhan, Aku berjya menguatkan diri aku..Dan harap2..Esok,lusa..Aku dah mencapai kesihatan yang TOTAL.. \0/

Aku rindu dengan bulan Ramadhan..Rindukan kemeriahan berbuka,bersahur kalau kat kampung,jalan raya yang sesak sebab org berpusu pusu untuk ke Pasar Ramadhan, Surau-surau dan masjid yang meriah di malam hari,orang bertadarus sana sini..Bestnyeee...Rindu sangat..^_^

Semoga Ramadhan kali ni lebih meriah dan lebih banyak amalan yang dapat kita kumpulkan... Insyaallah..Bulan Ramadhan adalah bulan untuk kita kumpulkan amalan..Jom!! ^_^

1 comment:

  1. alhamdulillah dah sehat..tp, y ko rindukan tetap makanan diutamakan..

    macam mane la tak .......

    sile sambung sendiri ayat diatas..

    lalallalaa

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails