Thursday, August 20, 2009

Percintaan jarak jauh~

Orang kate,percintaan jarak jauh tu bahayae~
Orang kate,percintaan jarak jauh tu lagi kekal~
Aku kate,percintaan jarak jauh tu MENGUJI~

Percintaan jarak jauh ni ade baik ade buruknye..

Yang Baik

Zina mata pun tak sempat..Ahaks~

Yang Tak Baik

Mata akan terbukak luas untuk pompuan yang lagi CUN!!!Ceh!! (-_-")

Walauapepun~ Jom makan STEAK!! Tengah bersiap siap nak g makan Sizling Steak kat Kampung baru..Yummy..\0/

Tak de mase nak pikir cinte jarak jauh..Tekak aku dah seminggu tak makan makanan BEST..T_T

6 comments:

  1. aku paham..

    aku akan senantiasa disini dan menanti kehadiran kau kembali pada ektibiti kite y dahulu bo...muahahhahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha~

    ko kan nak selebret pemergian dia nanti...takyah a mengekuh sagt..

    lgpn, takde sape bleh halang ko nk lagha~ [gelak syaithon!!! - setan blom kena pasung lagi hari ni]

    ReplyDelete
  3. sila jgn bg post yg menjijikkan yerr..

    ReplyDelete
  4. baik jauh dr dekat... bile dkt mudah nak berdua-dua, dating n yg syoknya bermaksiat...so jauh tu pasti baik....

    anz

    ReplyDelete
  5. hyde
    ko sentiase kat sisi aku walopon kksh gelap aku dekat..cewaahh

    kapten
    x dpt nak celebrate~
    die dh pegi~
    huhu

    hanim
    blah r lu

    anz
    jauh pasti baik kalau jodoh tu ade..hee =p

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails