Friday, August 14, 2009

Nikmat Allah~


Bila nikmat Allah tarik....

Kalau tengok entry2 aku sebelum ni..Kalau bab makan..Aku lah juara..Memang tak ingat dunia..Bila Allah uji dengan demam yang takde selera makan....Padan muke aku... T_T Hari ni merupakan hari ke 4 aku MC n hari ke 4 jugak aku tak jamah sedikit pun makanan..Tapi untuk makan ubat..Aku paksakan jugak diri aku jamah roti atau biskut atau bubur yang kalau ditotalkan mungkin sesudu je jumlahnya.....

Bila sakit macamni...Baru la terfikir..

Kalau la aku sihat,diberikan kekuatan, aku nak solat betul2..nak hargai waktu solat aku..berdiri,duduk dan sujud aku sempurna untuk Allah...

Kalau la aku sihat,diberikan kekuatan,aku nak menghargai ape yang ade di sekeliling aku..

Kalau la aku sihat,diberikan kekuatan,aku akan menghargai tulang empat kerat aku yang aku selalu gunakan di jalan yang salah..

Menghargai semua di sekeliling kita selagi ada....

Abah kita yang akan bawak kita pergi klinik bila sakit..

Mak kita yang akan letakkan kain basah dekat kepala kita untuk kurangkn panas..

Kakak kita yang akan masak kan bubur dan buatkan air milo utk kita walaupun kita makan n minum sesudu je..

Adik kita yang asek jerit jerit "pakai topeng Anya!!"
Maze yang amat menyayangi diriku dgn membeli jam n brooch :">

Kekasih gelap kita yang akan msg suruh mkn ubat n pergi jumpa Dr lagi dan lagi (walaupun bru je jmpe Dr (-_-") ..

Pojie yang terus cal bila tau aku demam n di akhir perbualan, "betul la nas ko demam!dulu powerful skang dah 90% turun!" (-_-")

Aiza yang bila tau je aku demam terus "Nas!kompem ko denggi!!" (-_-")

Ppink Si Pencopet Caller Ringtone aku... =p

Kapten yang nuffnang die still RM0..kehkeh..

Parzila yang sangat2 caring...T_T

K Zam sumber cerite best...\0/


Aku suatu mase dahulu

Aku bile saket (-_-")

7 comments:

  1. salam nas...

    kalau dah ada madu tu, makan je la madu...insyaAllah ok...

    huh...tak sanggup nak tengok membukit dokumen kat dalam tray nas...

    nak tolong ambik...tapi akak tak sempat...

    jaga diri....bahaya la ni...

    ReplyDelete
  2. tu jerr fungsi aku??huh!!sila huraikn lebih byk & pnjg yerrr...sgt bykkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. oo....smpat 'kehkeh' kan aku ye~
    b-(

    ko kontek2 ngan pojie lagi ek?
    kem salam aku kat dia ye.
    itu pun kalo dia ingt kt aku lg...




    cepat sikit sehat. nnt nk kanpai2 pose~
    yay!
    [masih lupa diri~]

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHAHA..
    ANYAAAA!! gamba anya yg suatu ketika dahulu tu..tu bhs korea... nk tau x ape maksud dye??
    tu gamba budak pompuan suke mkn n sentiase lapar..
    mmg anya la tu....
    Hahahah
    tp kesian... skrg anya duduk sofa je...
    eyh? bukan tido atas katil ke?
    huhu

    ReplyDelete
  5. nasrina...

    cepat baik dan pi ofis...

    makan banyak - banyak!

    akak doakan semoga cepat sembuh...insyaAllah..

    :-(



    huh..bangun pukul 4 pagi tiba2 teringat kat nas.......

    ReplyDelete
  6. Ya Allah nak reply komen pun aku amek mase yng lame..betul la aku saket.. (-_-")

    ReplyDelete
  7. aiza : oit..aku bawah kekasih gelap??huh!!! itula, ingat balik kate2 kau ketika aku terlantar di katil hospital.. korang ala2 gelakkan aku kan...insaf dah ker?? lalalalala...

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails