Tuesday, August 25, 2009

NAk Balik Kampung!!!

PANG!!!GEDEBUSH!!

Macam kena tumbukan keramat..Masa bos aku panggil, bagitau kena ada sorang wakil pegawai dekat ofis masa cuti raya nanti.. T_T

Taktau kenapa..Walaupun empat2 engineer yang ada dekat bahagian aku ni semua nya xdek komitmen lagi,tapi aku rasa,aku lah calon yang perlu ade dekat ofis..Sebab..Diorang dah bg alasan yang ala2 kukuh utk kenape diorang kena bercuti straight seminggu masa raya nanti.. T_T

Nak nangessss.. T_T Tapi,bila aku ngadu kat mak aku..Mak aku cool je..Dia ckp..Dah kena kerja..Nak wat cmne..ekk????PElik nih.. (-_-") Pastu aku mengadu dekat Kak Ani..Cousin aku..Dia bagitau, "Alaa...Kak Ani pun tak cuti..Raya ketiga dah kena balik..Sebab kena kerja.." (-_-")

Ehh..Rilek nye sume orang...huhu...Aku nak lepak2 lame kat kampung T_T Pastu terkenangkan aku sorang2 je dekat dalam opis ni..wuuuaa!!! T_T

Sape2 yang ade dekat KL masa seminggu raya tu..Sila lah cal aku yeee... ^_^ Aku nak mengular..hee... =p

9 comments:

  1. banyak2 bersabar yeeee anak-anak..............Selamat Hari Raya --->> 3220

    ReplyDelete
  2. ala nas....akak pun zaman kecik2 (eceh...zaman kecik2 ek?) kena gak balik ke ofis pada raya ke-4...jadi penunggu ofis....

    takpela nas tunggu opis....nanti akak bawak balik lemang dan ketupat utk nas ya....

    ReplyDelete
  3. 3220
    blah laaaaaaaaaaaaaaaa

    hanim
    buueekkk!!!

    k zam
    bwk byk2 sket..saye nk pulun~

    ReplyDelete
  4. akibat kekonon nak perlekehkan aku y cuti sehari je..hahahha

    who's dat pokemon??

    ReplyDelete
  5. meh baby teman anya kt opis..meh meh...nk ke?(upahnye ialah makann best2..kuantitinye msti byk gile..nk list x ckp space..)

    p/s"tolong anyaaaa tolong~tolong anya~kih2 :))

    ReplyDelete
  6. meh baby teman anya kt opis..meh meh...nk ke?(upahnye ialah makann best2..kuantitinye msti byk gile..nk list x ckp space..)

    p/s"tolong anyaaaa tolong~tolong anya~kih2 :))

    ReplyDelete
  7. wakakhakka..kau kena keje ke dik hehe..ala aku pun cuti kejap je.tp tak la kena keje waktu raye hehe

    ReplyDelete
  8. hyde
    ko jgn ngengade ehh..ko la bakal yg akan aku cari mase tu nnti..muahahaha

    baby..yey!baby teman!!\0/

    nad
    wehh..raye petame ngn kedue aku cuti la..raye ketige je koje...huhu T_T

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails