Tuesday, June 30, 2009

Temuduga Terbuka JKR

Assalamualaikum..

JKR buat temuduga terbuka lagi untuk pegawai kontrak J41...Kontrak selama 2 tahun.Walaupun dalam hati aku ni, ada rasa macam.."Diorang ni nak berapa ramai!!!!" Tapi aku still galak kan korang mencuba.

Tapi pastikan apa yang JKR janjikan untuk korang ni,lagi berbaloi dari tempat kerja korang sekarang.Kalau korang dah kerja kat tempat yang stabil, n saja saja suka2 nak tukar angin..Elok la lupakan....Sila bersyukur dengan apa yang ada bagi mengelakkan menyesal di kemudian hari..

JKR buat semua ni sebab nak membantu menaikkan taraf ekonomi yang tengah down sekarang ni..Dalam masa yang sama,otak aku still berfikir.. "Lepas dua tahun,kitorang beramai ramai termenung rumah ke????!!" (-_-") Tapi aku still berfikiran positif..Rezeki dimana mana...Mana tau lepas dua tahun aku dapat husband kaya..duk rumah lepak2 pun dah masyukk..(huh!berangan) @_@

Jom masuk JKR ramai2!!(hanya utk orang yang rasa tak hepi dkt kompeni sekarang je ye masuk..) Diorang dah start panggil dah ni..All the best utk sape2 yang dh dipanggil n kalau sape2 yang tak dipanggil,sila updatekan SPA tu...Jgn degil mcm Nobita!(bukan nama sebenar)...

p/s inteview ni dari 7/7/2009 sampai 10/7/2009 saje ye.... ^_^

6 comments:

  1. yang mana dah bekerja molek tu, teruskan lah.. beri chance pada org lain yang belum merasa gaji lagi.

    View Profile: Rantong™

    ReplyDelete
  2. betul2.. ^_^

    sape lah rantong ni eh..aku tgk merata rata name ni bg komen..
    dekat blog politik pun byk.. =p

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. erm...hi..

    da g inteview tu ek?

    dia tnya mende je?dia nk bp ramai?

    tau x?

    ReplyDelete
  5. cmne nk taw tarikh n tempat temuduga pengambilan pekerja jkr ni???

    ReplyDelete
  6. Ms Coci...Saya dah jwb dkt shout out saya tu yee.. ^_^

    Org yang x diketahui....Tarikh and pengambilan tu,semua JKR yang akan tetapkan..Saya tau ni pun sbb ramai kwn yg dipanggil termasuk saya.. ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails