Saturday, June 27, 2009

Blog Layout Dah Bertukar

Yey!!! \0/ Akhirnyaa!!Layout baru!! \0/ Pink n Butterfly..Luv it sooo much...hehe....

Adakah aku akan kembali aktif berblog? Berusahalah Nasrina!! \0/

Esok pagi pagi lagi akan keluar rumah.Ada aktiviti Kanpai untuk raikan harijadi Aiza dan Kerol. Dah lepas dah harijadi diorang. Memang sengaja nak combined harijadi budak berdua ni untuk disambut masa aktiviti Kanpai..

Lokasi esok adalah dekat Taman Botani, Putrajaya. Memang tak pernah jejakkan kaki lagi dekat situ.So,esok baru la nak merasa.Aktiviti yang bakal dijalankan adalah berbasikal,berjoging, mungkin jugak berkayak???Naj yang cakap ada kayak dekat situ..Kitorang yang taktau apa apa ni,mengiyakan aje..(munkin tu tempat dating Naj ngan Aidi..kehkeh..)

Ohh yee..Aktiviti Kanpai kali ni agak ke arah kesihatan sikit sebab dah bosan dengan aktiviti yang stereotaip iaitu shopping n makan secara besar besaran.Huh!! tak sihat betul..So, esok..Adakah kitorang akan berjaya dengan plan kesihatan kiorang nih??? Keputusan nya akan diupdate pada entri yang akan datang... ^_^

Bercerita pasal kesihatan..Tengahari tadi,aku dapat call dari sorang mamat ni n perkenalkan diri dia sebagai Fairus dari Fitness First The Curve..Dia bagitau,Kerol dah bagi senarai nama dekat dia dengan pesanan "Suruh diorang excersize" n Si Fairus yang memang nak mencari mangsa pelanggan seterusnya pun call la senarai2 yang diberi oleh Kerol. Huh!!Siap ko Kerol!Ko ckp aku gemok ye...!!(mujur suara Si fairus tu sedap n terautomaik, terborak lama pulak dengan dia..haha!)

Tapi..Tetap jugak akan belasah Kerol esok sebab tersenarainya nama aku tu bermakna, aku gemok di mata dia..huh! Tapi...nama Kapten pun tersenarai..haha!Kapten yang cekeding..=p Sekarang,dah terjawab la kenapa Kerol bagi msg minta maaf dua minggu lepas n bila kitorang tanya kenapa, dia senyap seribu bahasa... (-_-")



Aku akan buktikan!!aku akan excersize Kerol!!!\0/ Malasnyeehhhh (-_-")

2 comments:

  1. kakak kau yg cun..June 27, 2009 at 11:51 PM

    padan muka ko..~lalalala~

    ReplyDelete
  2. kakak kau yg cun..June 27, 2009 at 11:52 PM

    chup..dik mana ko dpt katun tu...nak...!!

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails