Sunday, May 3, 2009

Tag dari kapten

1) anda rasa anda hot?

hot gile...nak2 kalau tgh2 panas.... lalalallaa~

2) upload gambar kegemaran anda


3) kenapa anda suka gambar ini?

nak satu dunia tau..aku comel masa kecik..hehe...(teka..yang mane aku..hehe)

4) bila kali terakhir anda makan piza?

sebelom boikot utk Palestine..Lupe dah berape lame...

5) lagu terakhir yang anda dengar

Dan sebenarnya- Yuna...(Dengar dekat hot tm td)

6) apa yang anda sedang buat selain selesaikan tag ini?

Bukak friendster tgk gamba2 lame...

7) selain dari nama anda sendiri, anda suka di panggil dengan nama apa?

Nina- org2 yg rapat gile je panggil....Adik- org2 dalam umah panggil.. Nas- utk kwn2 ku pggl... Korang sume pggl Nas...Nampak cool~ hee

8) mangsa tag seterusnya

Soalan ni la paling susah... Shida,maze,hanim,beena,farah alia,kapten

9) siapa no 1 kepada anda?

Kwn aku mase kat Teknik..And kwn aku yg paling berterus terang dlm bg pendapat..hehe...

10) bagaimana pulak no 4?

ofimate aku..katenye ade blog...tp xpenah ade post...ade blog semate2 nk wat layout blog..haha!

11) kata sesuatu tentang orang no 5?

berusaha lah farah!! \0/

12) bagaimana pulak dengan orang no 3?

kakak aku yg poyo...kehkeh..

13) siapakah orang no 2?

kawan adik aku yg pggil aku anya...n skang tgh ade dkt PLKN sebok koir..ceehhh..

14) bagi pesanan anda utk orang no 6?

buat tag ni lg skali..hahaha!!!!

7 comments:

  1. nina...adek..nas...hmm...
    anya cmne lak????

    ReplyDelete
  2. psstt..kapten dh cam bdk2 la skng ni anya...
    ritu jmpe die kt bookfair..
    dh x serabot dah..hehe =p

    ReplyDelete
  3. oi...oi...
    nk kutuk2 aku ye...

    ReplyDelete
  4. cili je mulut nye kapten~

    ReplyDelete
  5. haha..sanggup kau menayangkan di seantero dunia gambau kau ngan nita tu hahhaaha..
    lawak gler

    ReplyDelete
  6. gambau tu je yg aku ade perasaan nk tunjuk..setelah cari dlm album kt frenster..haha!!

    ReplyDelete
  7. opss..kapten dh bace...
    yot yot tatayot..
    sori2..mne de kutuk..
    kalo "ter" x pe kn..hehe.. =p

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails