Monday, May 11, 2009

Lulus ujian swimming!!yey!!

Assalamualaikum..

Jumaat lepas..Hari test untuk kelas swimming aku..Aku demam..Batuk..Selsema...
Rasa macam nak posponed je test tu...Tapi..macam sayang pulak..Nanti kene test sorang2..
huhu...So,aku kuat kan semangat dan sistem pernafasan aku ni..Bagi ade kekuatan untuk test nanti... hehe

Testnya adelah:-
  1. Breast Stroke 250m
  2. Back Stroke 250m
  3. Water Trading (Terapung dekat kwsan air yg dalam aku dpt 1 minit 4 saat..yey!!\0/) markah lulus 30 saat..
  4. Diving

Aku,adik aku n cousins aku berjaya!!! \0/
Alhamdulillah....saket2 pon..kalau ade semangat insyaallah bole..nmpak sgt psycology...huhu...

Miggu depan last kelas..untuk basic klas ni..Trainer nk aja cmne amek barang yg terjatuh dkt kwsn dlm,belajar terjun, lagi ape eh??lupe dah la...hehe...

Rase nak amek je intermediate class..tapi..adik aku dh nk masuk U.Kak Nadia dh nak kahwen bln 6 ni..Kena cari masa yg sesuai utk sambung kelas ni... ^_^

Ohh yee..Ada siapa2 yg berminat? Kelas berenang ni dekat Consist Ulu Kelang, sebelah Zoo Negara. Kelas untuk perempuan sahaja...Don't worry about your aurat... ^_^
NAk tau lebih lanjut?masuk web ni....kelas berenang

9 comments:

  1. Best nye Nas. Nak gak... Hehehehe... Tapi jauh sangat la.. :P Jom berenang kat Putrajaya... :P

    ReplyDelete
  2. trainer aku ckp.berenang dkt Putrajaya best...
    nk jugak!! \0/

    ReplyDelete
  3. hebatnya~

    aku langsung tak reti...
    camane?
    lgpun malu a...nnt kena pakai speedo je kan?
    malu a aku~

    ReplyDelete
  4. oo ade iklan dlm website rupenye hehe..yey dik akhirnye kite berjaye berenang. aku nak kawen pun no hal insyaAllah..kelas tu dkt je ngan umah.tapi sapikah la..bile result masuk uni kuar?

    ReplyDelete
  5. kapten,aku dh ckp...aku ni leh jd navigator...aku adelah nami!!! aku leh jd navi di dasar lautan juge... ^_^

    wohoi nadia..sapikah nk masuk cm emi la..amek biotech..sebenanye..aku pon bar tau ade website nih..haha!! dulu x tau pon..

    ReplyDelete
  6. nk join gak intermediates classs!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    korg sume jgn tgglkn daku!!!!
    kalo baby x bleh g..mksudnye sume x leh amek gak class tu!!!
    x kire!!
    jgn nk ngengade!!!
    dudok je sume ontok2 kt umah..haha =p

    ReplyDelete
  7. pela korg..berenang atas tilam lg beshh...kroih2...ngaaa..

    ReplyDelete
  8. sape2 yg x reti berenang..diharapkn jgn dengki di ats kejayaan kami sume \o/...

    ReplyDelete
  9. Nas, mahal tak kelas nih? Huhu.. Memang bagus nih. Nak2 plak aku ni memang tatau berenang! :(

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails