Sunday, May 3, 2009

Al-Fatihah....

inna lillahi wa inna ilaihi rajiun...

Baru semalam aku jumpe Ppink... Kebetulan..aku ada catering kahwin dekat Shah alam....Terlanjur dah dekat sana, Ppink nak contoh2 design calculation aku.....And kitorang pun jumpe dekat Tesco Shah Alam.....

Pukul 1 die dah kene blk...sebab nk hantar mak dia pergi Hospital...Tiap2 Sabtu..memang tu la rutin de...hantar mak die g cuci darah....die memang rapat dgn mak die...Mak die kawan die tuk dgr semua isi hati die....

Tadi....pukul 230 ptg....Aku dpt msg dari Ppink..Mak die dah meninggal....inna lillahi wa inna ilaihi rajiun...Ya Allah....Aku yang rase lemah satu badan....Harap2 Ppink kuat terima ketentuan Allah ni...

Al-Fatihah utk arwah mak Ppink...Semoga Allah mencucuri rahmat atas rohnya....

1 comment:

  1. alaaaaaa...sedihnyeee...
    baru je dgr kak ppink citer psl mak die smlm..
    happy2 je... ;(


    ALFATIHAH utk mak kak ppink.....

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails