Thursday, April 30, 2009

Wujud ke AKU?

Assalamualaikum...

Pernah dengar lagu Cuba Faizal Tahir tak?
Aku selalu rase lagu tepat2 tul kene dekat aku..
Tapi,ade kawan aku ckp, aku cepat sensitif...
Emmm....Yeke aku cepat sensitif?

Korang ade tak kawan..Yang cari kita bila susah je...
Yang cari kita, bila ada masalah...
Yang cari kita bila dia rasa sunyi...
Yang cari kita bila dia rasa keseorangan...

Emmm..Tak kesah la..
Sebab pada aku,itu la guna nya aku sbgai kwn...
Ada..bila kwn memerlukan....

Tapi,satu je...
Yang kadang2 tu buat aku PENAT....

Bila diorang dah hepi....Dah dpt kehidupan diorang sendiri...
Nasrina bukan lagi siapa siapa utk diorg...
Aku..
Cuma wujud masa air mata takde siapa nk tolong seka..
Cuma wujud masa hati rasa tak keruan...

Tapi tak pe lah..
sebagai seorang kawan,
Ape lagi yang mampu aku buat...
Selain doakan kebahagiaan kwn sendiri...
N berusaha maafkan kesalahan orang lain..
Sebab kesalahan aku dekat kwn2 aku pun..tak terhitung byk nye...

Ni just rasa hati aku je....
Walaupun hati aku byk komplen...
Korang jugak la kwn aku dunia akhirat...
Aku tengah belajar maafkan orang lain..
Untuk pastikan..bila aku buat salah...
Orang akan maafkan aku jugak.. ^_^


Cuba kau dengar
Cuba kau cuba
Diam bila ku cuba
Tuk berbicara dengan kamu
Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk meluahkan rasa hati
Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar
Agar tenang kau merasa
SiapaSebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bilaTiada lagi teman bermain
Kau pulang mendapatkan aku
Itulah aku…
padamu
Cuba kau lihat
Cuba kau cuba
Renung ke mata aku
Bila ku kaku melihatmu
Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk menyatakan rasa sakitDalam diri
Dan bila kau perlu
Setia ku menunggu
Agar senang kau merasa
SiapaSebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bilaTiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…
padamu
Maafkan kerana aku tak pernah
Terlintas tuk menulis pada mu
Salahkan kuTak mungkin lagi aku meminta
Untuk kau mendengar…
Untuk kau melihat ke mataku
SiapaSebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bilaTiada lagi teman bermain
Kau pulang mendapatkan aku
Itulah aku… padamu

3 comments:

  1. kau wujud lagi...

    erm..ni perkara berat ni....
    aku kena fikir dengan mendalam.

    ReplyDelete
  2. sile la pikir tuk aku kapten~

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails