Tuesday, April 21, 2009

Tak sedap hati..

Aduiihhh...tak sedap hati pulak harini..
tghari td..Jumpa abg sedara aku...die tanye aku dpy Jkr mane..aku ckp Chan sow Lin...
Die terus call member die yg ade kt sana, n tanye cawangan ape yg ade..n macamane skop kerja...Masa tu,baru aku terfikir...haah ek..ni cawangan KL...mesti la skop kerja aku,dlm Kl je....

Ya Allah...Aku lupe... =( Aku nk kerja2 yg bole bwk aku kelua,tgk negeri org...Bukan la menetap dkt sana..Cukup la just pg sekali sekala tgk projek or miting...

Aku tak sedap hati bile fikir hal ni..Masalah kecik je kan? Macam tak bersyukur je kan?Bile dah dpt betis..Nak peha...naseb baik la..bkn kt Perlis...dah dpt Kl..tak bersyukur lg..huhu...

Aku taktau...ape yg terbaik utk aku..harap2..tak sedap hati ni..cepat hilang..aku xnk pikir benda bukan2..penat..huhu..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails