Thursday, April 9, 2009

Bos dan Aku..

Aku saje nak paste kt sini..bagi bila aku kua nnti..aku hargai ape yg aku penah dpt...

You have received a message!
eh rasa2 bila awk nak antar surat resign...sy rasa x payahh laaaaa yaa...stay je siniiawk kat sana kontrak atau tetap?

You have sent a message!
tak anta lg...ingat nk anta mggu dpn..kontrak je...2 tahun.. huhu.. tp,tu la..saya mmg target gomen encik..alang2 dah dpt nih..takut mcm rugi pulak x pegi..takut x dpt peluang kedua..

You have received a message!
sy tahuu gomen tp kalu pekerja tetap kire terjamin jugak...sb kalu kontrak ni cmm2 bole jd..kalu ada apa2 dia akan tolak yg kontrak dulu...bkn nak tkt kan awk tp just ingatkan jee..mcm benifit utk loan k'jaan pun rasanya payah kot sb biasanya yg staf tetap baru bole dpt loan..

You have sent a message!
famili saya semua suruh pegi...saya pun dh solat,jwpnnya mcm suh pegi.. saya risau gak bab 2thn dgn department mane yg saya dpt nnti..takut wat keputusan salah.. sebab cni pun dah ok..Tapi tu lah..buat masa sekarang mmg mcm nk pegi,sbb takut x pergi, tolak rezeki pulak..huhu...

You have received a message!
ok laa kalu dah keputusan awk cam2..sy hanya bg pandangan jee..its okk sy still open..

You have sent a message!
hehe..time kasih..encik doa la saya buat keputusan betul.. risau jugak nih..

You have received a message!
insyallahhh kalu awk dah buat semayang istikharah..

You have sent a message!
hehe..dah n harap2 betul...time kaseh..=p

You have received a message!
okeiii..

2 comments:

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails