Thursday, April 9, 2009

Aktiviti Riadah Ku...

Assalamualaikum..

Dari dulu lg...Aku nak cari aktiviti2 yang boleh aku join,bagi mengisi masa lapang aku ni..sebab,life aku cuma setakat pergi kerja balik kerja...huhu...

Akhirnya..aku jumpa satu aktiviti yang best! Swimming! \0/ Sebenarnya,dari dulu lagi nak join swimming,tp x jumpa tempat yang sesuai. Tapi aku nekad nak join lepas balik dari Teluk Cempedak haritu. Dah puas swimming kat sana masa tu,nak belajar skill yang betul pulak..hehe...

Aku start search dalam intenet.Cari mana tempat yg dekat dgn rumah.And perempuan je dlm kelas tu...Yey!yey! jumpe.. \0/ Dekat je... dekat Consist,Ulu Klang.Kelas renang dia perempuan sahaja... ^_^

Kelas ni mlm sabtu..balik keje terus pegi..Esok nya cuti,so,kalau penat sgt..esok rehat.. =p Oh yee...ni bole dikatakan aktiviti riadah bersama famili.sebab aku,adik aku n dua org cousin aku join..hehe..best gile.. ramai2 mcm ni,tambah2 best jadi nya kelas kitorang... ^_^

Tak sabar nak tunggu Jumaat ^_^

4 comments:

  1. hehe..aktiviti riadah eh. yee skang ni pun aku menunggu2 je ari jumaat, 1) sebab nak gi klas swimming 2) esoknye cuti..leh tdo lame skit hehe 3) leh gossip2 ngan cousin2 ku yg mmgnye suke gossip hehe 4) dah keje ni mmg ari jumaat yg paling best!!!!

    ReplyDelete
  2. yeee...baru anda tau betape mengape saye amat mennunggu ari jumaat ni..Yey!!!arini dh selase!!! \0/ (err..lambat lg ek? =p)

    ReplyDelete
  3. lalalalala~(tgh swmming..)
    kpd kak aya>>"ok..akak!!join kumpuln yg ni!!!'
    muahahahaha...!!!
    lalalalala~(smbung swmming..)

    ReplyDelete
  4. hahahahaahahahaaa!!!!! b...bukan tu ayat tuk kau gak ke??hahaahhhaa!! ayat tuk aku ape ek... (muke malu..)

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails