Sunday, March 1, 2009

Aku yang hampeh...

Kenapa kita nak..benda yang susah kita nak dapat?Arrggghhh!!!Memang ni la aku..Dari dulu...Benda yang jauh dari aku..Tu la yang aku nampak elok,nmpak baik..Yang ada depan mata,yang memang dah dekat aku..Tak pernah nak hargai pun..Tak pernah nak jaga...Aku macam tak reti nak bersyukur....

Aku tau kenyataan ni..And aku selalu usaha nak buang dari perasaan nak jugak dekat benda nih..Tapi,lagi aku cuba nak buang..Lagi kuat aku nak...Kerasnye hati aku nih...!!!

Kadang2..Aku duduk..befikir...Kalau aku lah diberi rezeki oleh Allah utk aku dpt benda ni...Apa yang dapat aku fikir cuma...KESENGSARAAN....sikit je yang dpt aku fikir KEBAHAGIAAN....tp,kenapa hati aku degil jugak?Nak mencuba jugak?Sebab aku x dapat nk pastikan masa depan aku..Mungkin kesengsaraan yang aku fikir tu..takkan terjadi pun...Ntah la....*sigh*

Yang boleh aku buat dari dulu sampai sekarang..berdoa..supaya Allah bg yg terbaik utk aku..Aku taknak doa bagi la benda ni dekat aku..Sebab aku takut,itu dah istilah menyuruh tuhan bagi ape yg aku nak...Aku takut,kalau aku dpt jugak..Mana tau benda yang aku dpt tu..Satu ujian yg besar utk aku...Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails