Saturday, February 7, 2009

Surprise Party for My Lil Sis

4hb Febuari tibe2 Maze Ym,n ckp nak buat surprise party utk baby (panggilan utk adik aku yg x abeh2 lg manje nye smpai sekarang..Mentang2 bongsu... =p)
Buat la conference dlm Ym..dengan MAze,Najah n Mas.Bincang2...N setel terus..nak buat mlm esok nye...5hb Febuari..Tarikh harijadi nye.. ^_^

Aku pun buat la cite,stat berlakon...Konon2,Nak g lepak dengan member aku,Aishah mlm esok...And die yang mmg bosan tak buat ape2 kat umah,nak ikut...Yeess...menjadi plan..hehe.. Pastu konon2,suruh die ajak Maze,bole la sambut beirthday secare kecil kecilan..5 orang termasuk kakak aku..And bole tak?Mak aku dari siang dah duk suh baby pakai baju lawa2 utk kua mlm tu.Adehh..mak aku nih..mcm nak mengkantoikan pulak..Pelik dah adik aku..asal pulak nk jumpe kwn aku,kene pakai baju lawa2..Konpius2...Tapi...die blur lg..And bagi die kene gak pakai baju cantek sebab kan nk sambut b'day die secare kecil2an n nak gambo lawa..hehe....

Kua umah pukul 8.30 pm G beli kek lak dulu..beli dekat kedai kek dlm Bukit Indah ni..Gile tak cantek design die..Tapi mujur sume ckp sedap...(Tapi x tau la,sbb aku yg taja kek tu..diorg amek ati ckp sedap..haha!)

Sampai2 je kat sane,Maze dah ready kat bwh..Konon2 muke baru sampai(padahal die dah lepak lame kt dlm kedai tu).Kitorang trus amek port kat tingkat atas n meja yang duduk bersila,Baby asek tanye..kak Aishah mane..aku trus je jalan..N...tadaaa....Kawan2 die dah ramai kt situ..
N...SURPRISEEE!!!!!!!!!! ^_^

Dah..cukup..tgk je gamba ni...hehe......




Port yang baik punyeeee.....

Tiup kek!!!!!!!Ehh..jap..tangkap gamba dulu.. ^_^

Senyummmm..^_^


Makan ramai2..Bayar sorang2....kehkeh... Takde org yg follow nih!!hampeh dak2 ni..mujo duit dh ulur.. =p




Sistersssss...^_^


Comelnye kek ni..name die PETIT...so cute....uncle yg jual ni pun hepi sgt mmg pandai die wat marketing..."Whose the b'day girlllll...??" (dgn slang omputehnye....)



Baby nye makanan....Aku oder ciken cop...hehe...Yummyyy \(",)/


Epi besdei Baby...^_^ Hope u will succes in ur SPM... Dah la byk main..huhu..menakutkaannnnn.
Kalau korang nak kronologi cerita yang lagi complete..klik sini ..Lagi complete jalan citenye..hehe

2 comments:

  1. kakak kau yg cun..February 7, 2009 at 3:03 PM

    hurmmmm...mn gmbr2 aku yg lain????

    ReplyDelete
  2. along..ko asyeik sebok ngn bwg je..
    ade gmbr ke?

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails