Saturday, February 7, 2009

Dah stat letak gamba daahhhhhh....

Assalamualaikum...

Ish...Dulu x nk letak gamba...ni asek nak letak gamba je...Hangat2 ayam tol..
Aku dah siasat...(poyonye ayat..) Aku dah surf byk blog2 n website yg islamik.. diorang letak je gamba..Tapi ramai2..n bak kate kwn aku.."Letak je gamba yang ramai2 n kecikkan gamba tu..nk cari pon susah.."haha!

N certain2 orang,die tak suke membace..die punye mouse tu,scroll down duk mencari gamba je..(cousin2 aku la ni,bile aku suh diorg bukak blog aku..diorang malas nk bace,nak ngadap kom..hehe..)So,aku letak jugak la gamba...ramai2..tp x kecikkan....kehkeh.. ^_^ Nak bg cousin2 aku tu tgk jugak la gamba n kalau ade info2 n topik yg diorg rase menarik..mane la tau leh tarik ati diorg tuk bace.. ^_^

Tu je..hehe...Jaaa..

5 comments:

  1. Sekadar berpesan-pesan. Doa mengelakkan daripada difitnah orang.

    "Ya Tuhan kami, janganlah Engkau jadikan kami (sasaran) fitnah bagi kaum yang zalim, dan selamatkanlah kami dengan rahmat-Mu dari orang-orang yang kafir." Surah Yunus, ayat 85 dan 86
    View Profile: Rantong

    ReplyDelete
  2. Thanks..Alhamdulillah..Insyaallah akan cuba diamalkan.. Selame ni asek nak amal surah Yusuf ayat 4 je..huhu..=p

    ReplyDelete
  3. kakak kau yg cun..February 7, 2009 at 3:02 PM

    sok suci....:((

    ReplyDelete
  4. Ape yg anya cube bgtau ni?
    maze xpaham langsung...
    :D
    letak gamba kt ne???

    ReplyDelete
  5. hahhaha..nita tak membantu langsung

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails