Monday, February 2, 2009

My Beloved Frenssssss


Aku rindu la dekat kwn2 aku...hehe..Rindu sgt...Lame dah x jumpe n kumpul same2...Last jumpe mase konvo..Lame tu..tahun lepas..Tambah2 rindu,bile bulan besdei aku ni..Teringat balik ape yang diorg buat utk aku..Sweet sgt...Dari Diploma,sampai la degree..Tak pernah miss sekali pun kitorang celebrate... ^_^

Diploma Part2 : Emm...Kitorang bekumpul dekat McD seksyen3,Mase ni ramai jugak..Dalam 13 orang..Baru 1st year,so,takde sape2 pun yang ada transport..Suma pergi naik bas..ramai2..Bestnyeee...Abes mkn dlm pukul 1030mlm..Berlari kejar bas,sebab dah bas yang terakhir..Bas tu berenti dekat Kolej Delima sebab jln lain pak guard dah tutup gate..Pergghhh..jauh nk napak tu malam2 ni,nak sampai ke Mawar..N pagar dah tutup...EEkkk...Ape lagi..lompat pagar la kitorang ramai2 nih..haha!Sekali seumur idup.. =p Masuk2 je bilik..Atas katil aku adeee.....Ya Allah!!Byk gile hadiah kaler pink!!!!!!pembalut,kad,isi dlm,sume kaler PINK!!!(masa tu,cadar aku pun kaler pink..hehe) Aku mmmg Pink Maniac..N itu jugak la kaler yg diorg pilih...Thanks sgt.. ^_^ Lepas bukak2 hadiah tu,aku nak g mandi..otw g mandi..tetibe,seluruh pemandangan aku jd PUTIHHH.....Tepung!!!! Diorg pilih toilet sebagai port utk mengenakan aku...(pandai diorg..senang nk cuci..genies2..)hehe...

Diploma Part4 : Yang ni mmg aku terkejut n tak sangka...Diorg pilih port bilik TV utk kenekan aku..N ajak ramai gak join..dak awam ngn letrik pun ade..N sponsor kek coklat yg YUMMY!!!(walopon aku x mkn coklat n kek..Tp aku x tipu,yg diorg sponsor mlm tu..mmg best...terase2 lg nih dlm mulut aku.. =p) Bukan acare pemotongan kek je yee...Baling2 tepung tetap ade..cumee..kali ni..lain sikit dengan thn yg sebelum ni..Tepung Capati..!!!Emm..enak dimakan begitu sahajeee...haha.. ^_^

Diploma Part6: Time ni...mmg aku x budget diorg akan sambut..Sebab dah lame dah birthday aku..Dlm ati aku..Emm,thn ni dh takde yg spesel dah..hehe..Tp,diorang pilih mlm BBQ yang kitorang buat sbg mlm pelepas penat lelah selepas Final Exam sbgai tarikh utk mengnakan aku... No no..Diorang dah bosan dengan tepung...Kali ni diorang kenekan aku dgn air cincau yg dicampur dgn bahan2 yang tak terungkap dengan kate2 dah...huhu..Sejuk gile..Tengah2 padang BBQ tu diorg biakan aku basah2 ngn air cincau...Nway...Rindu koranggg!!(hugging2..=p)

Degree........Dah duduk umah sewa..masing2 bz...n maybe sume dah besar..Tak buat ektibiti kanak2 dah =p Tapi,aku tetap xnak biakan Besdei aku berlau tanpa kwn2 aku..Aku blnje diorg Dominos Pizza...Tapi diorg blanje aku blk kek..N buat game la,bagi hadiah la..Utk nk bg party tu hidup..Adehh..Camne la,aku nak delete memory dgn korang ni?Banyak sgt watkan aku teringat kat korang... (sob sob..)

Besdei thn lepas... ^_^ Aku suruh mak aku masak nasik ayam..Aku beli kek..And suruh diorg dtg umah mkn..Tak kire! Nak jugak Ade sambutan..hehe...N kali ni..Aku berjaye buat semuanya,atas usaha aku,utk bls blk ape yg diorg penah buat utk aku.. ^_^

Rindu korang sanagt2...And bia ape pun yang jadi,n sampai bile2...Hidup Oompa Loompa!!!!! \(",)/ Banyak sangat dah benda yang kite buat sama2..dari 2002...Thanks for being such a Wonderfull Frens for me..Aku selalu doakan korang hepi, n dpt apa yang korang idam2kan..Tak tau mcmane nk bls budi baik n semua yang pernah korang buat utk aku....


Aiza & Naj....uhuk uhuk..Thanks A lot...(X leh ungkap ngn kate2..kang termengalir...hihi..)


Anne,Ili,Ppink...Thanks utk ilmu korang yang korang bg utk aku...N every memories yg kte buat same2..sayang SIFU1,2,3....!! (*flower*)(ni pon xleh ckp byk2..kang abeh sekotak tisu...)


Jess,BB!!!...(hugginggggg)


Aini....Gero gero gero gero ang2...hehe...


HAwe,Wani,Azfar...Watak Antagonis..haha!Diorg ade pakwe...bz2...hehe..


Ramai lagi laa...Tapi ni yang main...Miss you..Muaahhh... ^_^



Dean List...Thanks SIFU!!!(*flowers*)


Birthday Party Ppink rasenye mase ni..And ade yg muntah sbb kene blng ngn susu..kehkeh..


Engine Carnival ^_^


Bowling!!!!


Futsal!!!

Hang Out Together gether

Berbuka Dgn McD Buffet...Sekarang dh boikot...hihi...


Graduation Day (*flowers*) Tp tak cukup korum..


Omey Nyeeeee!!!!!! \(",)/

6 comments:

  1. chup..ko lupa memori diploma ko selitkn nama TYLO!!kahkahkah(gelak jahat)..

    ko tulis rindu kt dorg smua ni..persoalannya..adakah dorg merindui kauu??;-p

    p/s;dik..ajar aku cara tuka skin blog ni..sila..sila..

    ReplyDelete
  2. nak blaja..bayar la..(besiul)...

    ReplyDelete
  3. nas...aku rndu tauhu telor mak kau je...hehehhe

    ReplyDelete
  4. Maze pn ade gak time besday anya tahun lpas!!!
    weeheee...
    dpt merase Nasi ayam mak anya tu..
    peeehh~~ lazat!!..

    tp nasi ayam omma maze pn sedap hingga menjilat segalenye... *Gelak syaitonirajim*

    Jangan nk perasan la anya tu putih sgt...??
    tu sume disebabkan oleh berkat tepung2 tu...
    *gelak guling2 atas katil* (bru la xsakit klau guling atas katil)

    Huh! Best gle anya dh abes degree.. kitorg ni.. ble la agaknye...??? *termenung jauh nun di sane*

    tu je la ye cik anya!! semoge dpt maze merase nasi ayam mak anya tu lg..

    Salam~~~

    ReplyDelete
  5. kakak kau yg cun..February 5, 2009 at 7:56 PM

    or gil..
    apa yg baru yg beria2 ko suh aku tgk blog ko nih???sama jer dh brhari2 x update...sinting

    ReplyDelete
  6. kakak kau yg cun..February 6, 2009 at 7:57 AM

    ko ingat????
    aku ketagih baca blog ko??aku baca coz aku dh habis baca smua blog lain hari2...ni sajer aku singgah tgk blog gedik ni tuk tgk ada x citer psl aku..
    HUH!!BLOG AKU LG HEBAT & BEST..!!

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails