Sunday, January 25, 2009

Nadia (cousin aku) dah berubah.... =(

Aku ade cite sedih..isk..isk...Nadia ni cousin aku...Dari kecik lg..ktrg mmg rapat..die sebaye akak aku...Mase kitorg kecik2..org selalu konpius..ingat kitrg adik beradik..Sebab akk aku tinggi sgt kot mase die kecik..(aku ngn nadia ni pendek aka bulat putih gebu..haha!)Dulu..mase aku duduk umah sewa kat Shah Alam..Die gak jadi housemate aku..Tapi sekarang..Kitorg dah jarang jumpe...Last aku jumpe die,duluuuu...Lame dah......Mase die tunang..Pastu dah tak jumpe2 dah...isk isk... =(

Aku tertanye2 jugak..mane die menghilang..Tak sangke..Lepas dah lame tak jumpe..Tadi baru aku jumpe die..

Die dah...Die dah...Die dah...Jadi...... IKAN!!!!!!!!!




Hahahahhahahahaaa!!!!!actually nadia wujud jee..saje wat gempak...hahahaha!! Die ni kitorg panggel parrot dr kecik..sebab idung dieeee...mcm...mcm...mcm..... PARROT!!Haha!!
Nadia!!sori..haha!!Gomenne... ^_^

5 comments:

  1. selambe je kau eh..tapi aku relakan memandangkan kite kembar lain mak bapak haha

    happy besday..lagi setengah jam kau dah 25..omedeto cousinku!!semoga semua harapanmu tercapai..aku doakan tuk kau..

    ReplyDelete
  2. eh silap..besday kau lg sehari.hapi besday in advance hehe..jgn mara aa

    ReplyDelete
  3. huhuhu...blah r luuu......adiah dable!!tak kire!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHAHAHAH!!!!!
    kelakar!!!
    Kesian dye jd Ikan...!!!
    Hahaha..
    Parrot fish!!?? Kahkahkahkah...

    Anya dh xsemenggah!

    ReplyDelete
  5. nadia mmg murah hari2..;-p
    nina si jakun yg jakun tgk ikan...

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails