Wednesday, January 21, 2009

Layak ke aku?uhuk..uhuk..

Assalamualaikum....

Adoyaaaiiiiiii.....Ni yang buat aku asek nak buat sujud syukur nihh....
Tadi kt opis.Aku wat hal lagi.Ade satu building nih,aku kene design..Chlorination Building..Tak la susah mane pon sebenanye..Gune software ORION.Tp yang mengcomplecatedkan..Adelah..aku sendiri..yang suke wat koje sambel main2..Adeh...
JAdi la koje tu dr simple..Jadi..... X_X

Ok,berbalik semule nape nk sujud syukur td...Projek nih,kene siapkan secepat mungkin.Sbb dah nk sampai mase constructnye pon.Aku yang jenis kalut ni pon,wat la secepat mungkin..tak la cpt pon..seminggu gak..haha! Lepas je design..bg kat draft..Emm..draft buat ade la dlm due tige ari..Lepas dh dpt dr draft,cek punye cek..ade la salah sket..aku anta kt draft blk..Bile aku dah rase..Yesss...dah siap..leh bg kt bos dah..(dgn muke bangge..bg kt bos)

Tadi,bos aku pggil...mase die tgh2 cek..Skali...Aku design,Konsep lari!!!!!Yeee..KONSEP!!!Berdebar gile jantung aku...Hati ni berdoa je..Aku ni dah la jenis cepat sedih...Tp,byk mane pon salah aku..Encik aku tu ckp baik2 je..kewl gile die..Die ckp.."xpe..edit je mane yg bole..saye akan betulkan kat cni..saye akan lebihkan besi nye..Lepas ni..Jgn buat dah.." Uhuk uhuk..terharunyeeee.....Yang wat kan aku x sedap ati..sbb projek ni dah siap..N aku rase,kesalahan aku tu..kesalahan yg dr awal..dah kene tau.. =( (ni aku bgtau psl yg bos aku ckp psl konsep salah je..Yang bos aku tegur sbb byk sgt salah2 yg aku wat sbb x series pon byk jgk..huhu)

Aku bukan nye ape...Aku ni pemarah..Aku cepat naik angin...Aku slalu rase,kene marah org yg wat salah tu..KAlau tak marah..die takkan nk dgr ckp kte..Tapi,bile kene batang idung sendiri.Tak sanggup kene marah....hehe...Alhamdulillah...Betul la..Sabar n tahan marah..LAgi buatkan org berfikir n nak berubah..LAgi satu..terime kasih sgt kt bos aku nih..sbb tak marah2..ye r..cube kalo die marah2..tak ke aku dh takde mood nk wat keje.. =p

Keadaan ni wt kan aku hormat gile kt bos aku..(Harap2 akan dtg pon die tak marah2..huhu..Jangan la bg die ilang saba ngn aku...takutnyeeee)Encik!!saye akan berubah!!! \o/ hehe...

Alhamdulillah...Doa aku seakan akan termakbul utk dpt kerja yang dpt buatkan aku byk belajar (dlm engineering n kehidupan..) n tempat yg dpt bg aku mase lebih dgn Allah..(tempat setiap waktu,aku mohon keredhaan Allah dlm setiap perbuatan aku...Aku xnk la tempat yg aku byk berhibur n main2...Cukup la dulu...)

P/s Aku tak suke dsgin structure ni sebenmanye..hehe...Tp dah due kali tukar tmpat keje..dpt strcture jugak..Mesti ade hikmah di sebaliknye...Aku kene yakin n saba... Kalau ade rezeki aku dkt tempat lain,n bidang lain..Allah Maha Mengetahui tempat nye,n bile mase yang sesuai utk aku dpt...Aku kene yakin!!Insyaallah... ^_^

1 comment:

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails