Thursday, January 22, 2009

Alhamdulillah...



Alhamdulillah.....Bernafas lagi hari ni...Alhamdulillah...ade famili lg arini...Alhamdulillah....Ade dpt job catering lagi esok...Alhamdulillah..makan kenyang arini..Alhamdulillah...Dapat pegi Exhibition arini...Alhamdulillah....Keje takde masalah arini...Alhamdulillah...Aku masih teringat nk ucapkan Alhamdulillah... ^_^ Sebaik2 nye doa,ade lah Alhamdulillah...Dan Sebaik2 nya zikir adelah Lailahaillallah...

Jom kita praktikkan sama2...Buat sementara muda n sehat..Jangan bila dh saket n byk nikmat dh ditarik balik,baru nk berubah...Nasihat utk diri sendiri jugak nih...^_^

Ada sorang kawan aku ni,die selalu ckp,kalau senang je dunia ni..Takde motif la wujudnya Syurga Neraka...Yup..mmg betul..Tp,Pada pendapat aku..Hati kita ni kene kuat befikir yang,biar la wujudnya neraka tu,untuk jadi tempat syaitan,firaun,namrud,abu lahab,n sekutu2nye..Kenapa pulak kita nk sama2 dgn diorg kalau kita bole usaha nk ke syurga... Yang penting...usaha ke syurga..Bukan anggap kita salah sorang penyebab neraka Allah wujud kan...Jadi...Jiayou!Jiayou!!! \o/ "Berikan kami petunjuk dan hidayah Mu Ya Allah...Bawakan kami ke jalan yang Engkau redhai..." Amin... ^_^

2 comments:

  1. btol tu!!
    btol tu anya!!!
    Alhamdulillah!!!

    Kite haruslah bersyukur dgn ape yg ade..

    Maze pn bersyukur omma ngn appa ade lg..
    (nk nanges..)

    ReplyDelete
  2. huh????
    sok suci...lalalalala...;-p

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails